FAQ

PYTANIA

1.       Dlaczego warto zrobić zakupy w sklepie www.petinet.pl ?

2.       Ile kosztuje dostawa i jak długo trzeba czekać na zamówiony towar ?

3.       Jak mogę zapłacić za zakupy ?

4.       Co zrobić gdy nie działa mi płatność kartą?

5.       W jaki sposób  zostanę poinformowany o poprawnym złożeniu zamówienia?

6.       Co w przypadku gdy jestem niezadowolony z zamówionych rzeczy ?

7.       Paczka została uszkodzona w trakcie transportu- co zrobić?

8.       Jak mogę Państwu wystawić opinię?

9.       Jak mogę się zapisać/ wypisać z newslettera?

 

ODPOWIEDZI

Ad 1. Zakupy w naszym sklepie to dla Państwa szereg korzyści:

- Program lojalnościowy,

- Rabat na start,

- Możliwość śledzenia swojego zamówienia,

- Profesjonalna obsługa,

- Możliwość otrzymania wyjątkowych rabatów śledząc naszego Facebook’a oraz poprzez zapisanie się do newslettera.

 

Ad 2. Koszt dostawy jest uzależniony od Państwa wyboru oraz wartości zakupów.

Przy zamówieniu powyżej 99zł dostawa na terenie całego kraju jest DARMOWA.

Każde zamówienie poniżej wartości 99zł doliczany jest koszt wysyłki który może wynieść w zależności o d wybranego przewoźnika:

 

- InPost

 

Dostawa towaru nie powinna przekroczyć 48h od momentu zaksięgowania wpłaty lub 48h od momentu złożenia zamówienia z płatnością przy odbiorze.

 

Ad 3. Za zakupy mogą Państwo zapłacić swoją kartą kredytową/ debetową przez system Przelewy24, przelewem internetowym a także mają Państwo możliwość także płatności przy odbiorze w przypadku wybrania przesyłki pobraniowej.

 

Ad 4. Niestety nie ma możliwości ponownego zapłacenia kartą za zamówienie, w którym płatność nie została autoryzowana przez Przelewy24 (w takiej sytuacji środki nie zostały również pobrane z karty płatniczej, przez co zamówienie nie zostanie zrealizowane) w związku z tym proponujemy:

 

Ponownie złożyć nowe zamówienie.

Kontakt z Działem Obsługi Klienta w celu zmiany formy płatności na przelew bankowy bądź gotówka kurierowi przy dostarczeniu paczki.

 

Ad 5. Jeżeli złożysz zamówienie, to tuż po wybraniu płatności otrzymasz powiadomienie e-mail na podany podczas rejestracji lub składania zamówienia adres. Gdy paczka zostanie nadana przez firmę kurierską otrzymają Państwo kolejnego maila wraz z numerem do śledzenia zamówienia.

 

Ad 6. Jeżeli są Państwo niezadowoleni z zakupy w naszym sklepie, przysługuję Państwu możliwość zwrotu towaru do 14dni roboczych od momentu odebrania paczki. Po otrzymaniu towaru zostaną Państwu zwrócone środki za zakupiony towar.

 

Ad 7. Gdy po odebraniu przesyłki stwierdzą Państwo, że jest uszkodzona to prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem doręczającym przesyłkę (posiadanie protokołu przyśpiesza czas rozpatrzenia reklamacji). Prosimy również o niezwłoczne wysłanie wiadomości mailowej na adres biuro@petinet.pl zawierającej numer zamówienie oraz krótki opis problemu. Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie.

 

Ad 8. W dobie sklepów internetowych opieranie się na opiniach innych konsumentów jest bardzo ważne. Aby zrecenzować innych użytkownikom Nasz sklep mogą Państwo wystawić opinię min. Na Facebook’u, czy Opineo.

 

Ad 9. Aby zapisać lub wypisać się z newslettera, zaloguj się na stronie www.petinet.pl na swoje konto i w zakładce „ MOJE KONTO” znajdziesz informacje o możliwości zapisania lub wypisania z newslettera. Zachęcamy do zapisów, ponieważ właśnie na swojej poczcie mailowej znajdą Państwo różne promocje oraz akcje które pozwolą Państwu cieszyć się z zakupów na naszej stronie.

 

pixel
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel